یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

ولنتاین گذشته و شیطونی های یگانه و یوسف ...............

1392/12/13 23:37
نویسنده : مامان هاجر
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیز وبلاگی و به شما کوچوهای ناز و نقلی خودم قلبماچقلبماچ                               وای که چقدر شلوغ بود و البته هست /از یه ور کلاس آقا یوسف آخ/ازیه ور کلاس ایروبیک /که خیلی بهم استرس وارد کردقهر که اول یه مربی اومد دو سه جلسه کار کرد بعد هم جر و بحث با مسئول و یه مربی دیگه گریهخنده/که خدا رو شکر مربی خوبی هستشعینکو از یه ور دیگه خوووووونه تکونی که واقعا خسته کننده بود و البته یه نفر اومد و کارها رو انجام داد/به همین علت سرم شلوغ شلوغ که هنوزززززززززززباننیشخند     از ولنتاین بگم که گذشت (البته یه بار در موردش نوشتم پریدکلافه)عصر پنج شنبه و ما تو خونه دلمون حسابی گرفته بود /که قصد کردیم بریم خونه ی عمه فاطی /که بد بختانه نبود /که همینجوری پکر نشسته بودیم که یهو بابایی از در اومد تو با یه عالمه کادو قلبماچ.........................................................         ظسقیف                                                      اتغ

ایلالا                                        بیغیفغ                                                      عفتلفتا                                                           یبشیب                                                    لبالت                                                     یبلاد                 اینم از کادوی منقلبقلبقلبممنونم عشق من ..........                                                                                عهغ8                 اینم از ساعت که رنگش عوض شد / شد این..............                                                                   ت                                              و این مطلبم بنویسم که آقا یوسف بدونی چقدر شیطووووونیقلبماچیه بار بهت گفتم برو از نونوایی خمیر بگیر بیار که رفتی گرفتی و آوردی که من براتون نون روغنی درست کنم /که وقتی من یه لحظه غافل شدم شد این ....کلافهکلافهکلافه                                                                                   زرذدو.                      زربرللل                 گفتم پسر چرا شعله زیاد کردی گفتی اشکال نداره مگه ندیدی می گن نان سوخته برای استخوان خوب است خندهمنم از یه طرف خندم گرفته بود از یه طرف کلافهای پسر شیطووون منقلبماچقلبماچیسیفلثفع                                              این همون لحظه بود که نون سوخته بود قهقهه                                                                              البغفق                                                          غغغ                                       بغف                                                       لال                                                  بلتات                                            اداتد                                          غعع                                       لالاع                دختر عزیزم و پسر مهربون من خدا نگهدارتوووونبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بهار ،مهرنگار
13 اسفند 92 0:54
ووووای چه بابای خوبی.دستش درد نکنه.من که بیشتر از ساعت خوشم اومد. چه کاری کردی گل پسره.
مامان هاجر
پاسخ
لطف دارین قابلی نداره آره نمیدونی بهار جوون چه پسر جیگری دارم ،راهشو خوب بلده در کنه
sodabeh
14 اسفند 92 10:43
اي جونم اين يگانه من عزيززززززززززززززززم خنده بهش مياد ميگما اين گيتار كي ميزنه چقدر خريدي ساعت رنگش سفيد شده چرا يه دفعه ؟؟؟ اي جوووووووووووووووووووووووونم اون خرس قرمزووووووووووووووووووووو
مامان هاجر
پاسخ
لطف داری سودابه جووونبرا شو شوم خیلی وقت گرفته ، وقتی مجرد بوده ،حدود 10 سال پیش حدود 200 گرفته ،این رنگی بیشتر دوست داشتم ،قابل شما رو نداره
مامان آیسو وآیسا
14 اسفند 92 11:29
اوه عجب کادوهای خششششششششگلی مبارررررررررررررررررررررررررررررررررکه نون میسوزونییییییییییاز خود بیخود شدی کادوهارو دیدی هاجر جون نون یادت رفت بوس برا فرشته های ناززززت مخصوصا یگانه خشششششششششگلم
مامان هاجر
پاسخ
ممنون عطرا جون قابل شما رو نداره آره نون رو سوزوند کله پوک من برای شیکر پنیرا
sodabeh
17 اسفند 92 9:49
سلام عزيزم خوبي من اون گيتارو ميخواستم براي همسرم ميخرم خيلي دوست داره ايشاالله سالديگه روز تولدش بخرم ايشاالله تو اين چندروز نبودم مشغول خونه تكوني بودم
مامان هاجر
پاسخ
سلام سودابه جووون ممنون شما خوبین ،ایشا الله، خب به سلامتی
nira
18 اسفند 92 16:17
کادو های خوشگلتون مبارک افرین به این پسر حاضر جواب بوس واسه دوتا عسل
مامان هاجر
پاسخ
مرسی، قابل شما رو ندارهآره همیشه همینجور حاضر جوابشما هم فرشته ی نازنین رو ببوس
nira
18 اسفند 92 16:18
مامان هاجر جون پیشاپیش عیدو تبریک می گم ، امیدوارم سال خوبی داشته باشین
مامان هاجر
پاسخ
مرسی نیرا جون منم همچنین پیشاپیش عید رو تبریک عرض می کنم،و سال خوب و خوش یمنی براتون آرزو می کنم
سالومه
19 اسفند 92 11:09
سلام مامان کوچولو...دخترتو خیلی دوس دارم امیدوارم تو و خانوادتم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان هاجر
پاسخ
سلام سالومه جون ،ما هم شما رو دوست داریم انشا الله شما هم زندگی شادی داشته باشی و عیدت پیشاپیش مبارک
سالومه
19 اسفند 92 11:13
ساعته رنگش عوض میشه ؟ چه حالب............ واقعا شیکه ساعته............... خوشحالم با وجوده دوتا بچه شوهملت هنوز این احساساته قشنگو واست خرج میکنه و تو هنوز بش میگی عشقم.خیلی عالیه..اسفند دود کن و صدقه بده.........شاده شاد باشید و سلامت
مامان هاجر
پاسخ
قابلتو نداره سالومه جوون ،بله عشقم دیگه چشم،شما هم انشا الله همیشه شاد و سلامت باشین
سالومه
21 اسفند 92 16:18
سلام نفسم اره وزن کردم کمم کردم............................قول دادم به شوهرم که لاغر شم
مامان هاجر
پاسخ
خیلی خوبه سالومه جون / بهت تبریک میگم
فرناز خاله آرسن جون
26 اسفند 92 19:09
شرمنده که دیر اومدم برا دیدن مطالبتون اما همشونو میخونم خیلی کادوهای قشنگی بودن مبارکتون باشه در ضمن یوسف شیطونی نکرده که مشکل از خمیر نونوایی بوده که زود سوخته
مامان هاجر
پاسخ
دشمنتون شرمنده فرناز گلم ممنون عزیزم ، قابلتون رو نداره آره اصلا آقا یوسف شیطووون نیست
مامان بچه ها
20 فروردین 93 16:33
سلام خوبین؟؟؟ خدا بچه های شیرین تونو واسه تون حفظ کنه به ماهم سربزن,بالینک موافق بودی خبرکن
مامان هاجر
پاسخ
سلام ،ممنونمرسی از دعای خوبتون همچنین فرزندای شما رو حفظ کنه چشم حتما ،چرا که نه