یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

کلافگی اینروزای من..........

1393/3/12 1:10
نویسنده : مامان هاجر
610 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه ی دوستای گلم خوبین ،خوشین ، سلامتین ،اوضاع بر وفق مرادتون هست ،انشا الله که همینطوره.

نمی دونم چرا این چند روزا دست و دلم به کار نمی ره و همش کلافه ام.......

یگانه  پرنسس کوچولوی من دیگه کامل حرف میزنه و دلبری میکنه ،برا خودش لباس انتخاب می کنه و می پوشه اما به طرز خیلی خنده داری. .......

شبا ساعت سه یا چهار از خواب پا میشه انگار که کوکش کردیم ،مامان یا بابا چایی موکام به زبون خودش یعنی می خوام ،اگه پا نشیم دیگه خودشو هلاک می کنه از بس این شیطونک چایی دوست داره ،دیگه پا میشیم به هر نحوی هست و بهش چایی اونم تو شیشششششه میدیم ،وای وای وای دیگ چی بگم ،از ریخت و پاشایی که تمومی نداره کلافه شدم هر چی جمع می کنم دوباره خونه بازار شام هستش ،هر چی رژ لب با ضد آفتاب من داشتم همه رومالیدی به سر و صورتت وااااااا ی چی کار کنم خدایا کلافه ام. ....

الان هم یه ساعتی هست که از خونه عمه جووووون اومدیم خونه ،آخه دخمل عمه جووون فاطی یه نی نی بدنیا آورده دختر ،اسمش هم رومینا ،امروز روز ششم تولدش هست

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (16)

فرناز خاله آرسن جون
12 خرداد 93 13:31
هاجر جون همه ی بچه ها اینجورین دیگه باید با صبر و حوصله باهاشون برخورد کرد.البته کنار این سختیا شیرینیش هم بیشتره و وجودشون به آدم کلی انرژی میدهنی نی کوچولوی تازه به دنیا اومده هم قدمش مبارکه
مامان هاجر
پاسخ
آره عزیزم درسته ،ولی دو تا وروجک من حسابی شیطونن
مامان آیسو وآیسا
14 خرداد 93 23:32
وای نگو که میدونم با دوتا وروجک شیطون سر کردن یعنی چی''''''ببوس خشگل خانوم شیرین زبوووونمرو هزار تا
مامان هاجر
پاسخ
آره کلافه شدم ،الهی همه بچه ها سالم باشن ،خیلی شیطونی می کنن وروجکا
سالومه
16 خرداد 93 11:14
سلام هاجر جون...وسطه حرفات خندم میگیره...وسطش میگم دوس ندارم مادر شم...بعدش میگم چقد شیرینه..................خیلی جالبه..نصفه شب چای میخاد؟ خندم گرفته.....خوب دور کن ازش وسایلاتو واسه ÷وستشم خوب نیس لوازم ارایشه تو........... راستی زیادم بش چای نده..کمبوده اهن اینا منظورمه....... البته شما که زیاد پسته میخورین اهنتون تامینه......... نمیدونم چرا انقد درکتت میکنم میگی وای وای وای.......... راستی اره من زورم بشون میرسه اخه من خیلی بداخلاقم.من پارسال معلم بودم همه شاگردام ازم میترسیدن ....الانم خصوصی درس میدم میترسن....تازه من با این وض 30 سالگی اینا نی نی میارم...اخه تو خودت نی نی گولوئی
مامان هاجر
پاسخ
سالومه جوون من اصلا اهل آرایش نیستم ،هر جا که این وسیله ها قایم شه ،بازم در امان نیستولی ما زیاد پسته نمی خوریم،نه شما خوش اخلاقی
سالومه
16 خرداد 93 11:20
عزیکم..............من خودم شخصا میخوام پوستم روشن بشه ..چون جنسه پوستم خوبه..فقط تیره شده اونم به خاطره گریه زیاد و استرسو اینا ...ولی من خانواده صابون لوکسو زیاد استفاده میکنم....من واسه لایه بردای و سفید شدنه صورتو بدنم...صابون لوکسه سفید رو هرشب قبله خواب استفاده میکنم هی میزنم رو پوستم ماساژمیدم چن دیقه بعد میشورم..با حوله خشک نمیکنم نهایت با دسمال کاغذی شایدم خشک نکنم.... فقط یادت باش صبا اصلا صورتتو با صابون نشور چون شب تا صب پوست کلاژن میسازه توصب با شستن اونارو میبری. صابون لوکسه سفید روش نوشته وایتینگ ایمپرس 1500 تومنه واسه لایه برداری و و سفید کردنه بدن ابیش واسه رفرش کردن پوسته و بنفشش واسه نرم کردنه پوست
مامان هاجر
پاسخ
مرسی سالومه جووون از توضیحت
سالومه
16 خرداد 93 13:40
نه گفتم یگانه وسایله تورو میزنه صورتش واسه پوسته اون بده ازش قایم کن.......راس میگی هیچی از دسته ما دخترای خونه درامان نیس ..چیکار کنیم خوب؟؟؟؟ حالا اهله ارایش نیسی خیلی واسه پوستت خوبه...لایه برداریم کنی که عالی میشه.......... ولی خوب من ارایشو دوس دارم بابا شما انقزه پسته دارید ماشالله که... یگانه میشینه روش عکس میگیره هاجرجون..........بخور بابا پسته خیلی مفیده
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 21:03
مامان آیسو وآیسا
18 خرداد 93 10:29
یگانه جون دو سالگیت مباررررک ۱۲۰ ساله بشی خاله تولذد ت مباررررررررک
مامان هاجر
پاسخ
مرسی خاله جووووون مهربون و عزیزم
سالومه
26 خرداد 93 0:45
فقظ ارشدو اون قضیم هاجر.................به یگانه و یوسف بگو دعام کنن.............
مامان(ati)
6 مرداد 93 13:37
اگه رمز بهت رسید بهم اطلاع بده؟
ليلي
1 آبان 93 10:47
مامن هاجر به دادم برس
ليلي
1 آبان 93 10:48
آخه چطوري از پوشك بگيرمش ؟مرحله اول ديگه چيه؟ آجي كمك كن دلم ميخواد زودي از پوشك بگيريم دخملي رو
سالومه
11 آبان 93 14:34
بخدا اون قضیمو بش نگفتم هاجر جون یه چیز دیگرو گفتم
ليلي
29 آذر 93 11:28
مامان هاجر جون سلام چرا پست جديد نميزاري از بچه هات از شيرين زبونيشون بگو اومدم پست جديد نبود باهات قهر ميكنما
سالومه
5 بهمن 93 16:26
وای هاجر وای هاجر یه درسمو افتادم
مامان بهار
26 خرداد 94 18:31
خصوصی داره گلم
سما مامان فرشته ها
31 خرداد 94 11:28
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره