یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

مریضی آقا یوسف و سرما خوردگی یگانه خاتون.....

1392/12/20 22:45
نویسنده : مامان هاجر
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای شیطووووون خودمقلب، آقا یوسف پریروز که خونه ی آقا بزرگ بودیم همش این ور و اون ور دویدی عصبانی،بعدش هم بعد از ظهر یهویی گفتی مامان حالم خوب نیستناراحت ،مسموم شدممتفکر،گلاب به روتون ،استفراقات دارم زبان،که هی و هی بالا آورد ،بچم خیلی اذیت شد ،الهی بمیرم برات عزیزمگریه،همینجور بودی تا شب که اومدیم خونه هیچی نخوردی،و یه خورده قند داغ با خاکشیر برات درست کردم که یه ذره خوردی باز بالا آوردی ،بعد خوابیدی ،که همش ناله می کردی ، که نیمه شب بابا جون بیدار شد و دید تب داری ،پا شویت داد و من هم یه خورده آبلیمو بهت دادم که خوردی و یه خواب راحت رفتی عزیزم و دیگه خوب شدی خدا رو هزار مرتبه شکر ،و اما یگانه جونم ، من در حال شستن آشپز خونه و یگانه جون در حال آب بازی و بعد هم یه سرما خوردگی و کم اشتهایی و دوباره سرفه های خشک شبانه و آبریزش شدید بینی عزیزم ،انشا الله زود خوب شی گلم، فعلا خدا نگهدارتون  قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سالومه
21 اسفند 92 16:24
عزیزم بعدا یوسف با زنش میشینه این جریانه مسمو شدنشو میخونه خیلی جالبه نوشتی افرین میگم سینیامو دیدی؟؟؟ من دوس دارم خانمای متاهل بم تجربیاتشونو بگن............. حتی مامان کوچولویی مثله تو
مامان هاجر
پاسخ
آره خاطره ها خیلی خوبنآره دیدم خیلی خوشگل بودن /مبارکتون باشه
سالومه
21 اسفند 92 17:05
نپرس چن کیلو بودم..............ولی 6 ماهه فقط 3کیلو کم کردم
سالومه
21 اسفند 92 17:17
یعنی چی تو فقط عکس رو میگی هاجری؟؟ ای جان خیلی کوشولوئه ..ولی دوتا بچه داره ....ماشالله خیلی همتون باحالین.............شاده شاد باشید با سلامته سلامت
سالومه
21 اسفند 92 17:22
چرا ادرس نمیذاری من هی باید برم از رو لینکام بیام پیشت قربونت برم من 23 ش 25 توهم میگی ش؟
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 0:00
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مرجان مامان آران و باران
22 اسفند 92 1:13
سلام هاجر جون مهربونم ببخشید دیر اومدم سر زدم الهی بگردممممممممممم ایشالا زودتر خوب بشن کوچولوهای خوشگلموننننننننننننننننندوستتون دارم و بهترین هارو براتون ارزو میکنم
مامان هاجر
پاسخ
سلام دوست گلم ،قربووووونت مرجان جون ،می دونم نمی رسی عزیزم ،مرسی گلم منم دوستون دارم ممنون از دعای خوبت انشا الله شما هم همیشه سالم و در کنار هم خوشبخت باشین
سالومه
25 اسفند 92 14:19
سلام..خونم بابا........تو خوبی؟
sodabeh
26 اسفند 92 8:08
سلام عزيزم خوبي اميدوارم بچه هات هميشه سالم باشه ديگه مريضي نباشه خيلي مواظبشون باش راستي پيشاپيش عيدتون مبارك عزيزم
مامان هاجر
پاسخ
سلام دوست گلم خوبیم ممنون،انشا الله شما هم خوب باشین عزیزم مرسی از دعای خوبت دوست جوون خودم ،ممنون عید شما هم پیشاپیش مبارک گلم
مامان آیسو وآیسا
26 اسفند 92 23:51
امیدوارم زود خوب شی خاله جوووون عیدتونم مبارک هاجر جووونخیلی
مامان هاجر
پاسخ
مرسی خاله جووون ،لطف کردین بهمون سر زدین عید شما هم مبارک خواهر مهربووووونم