یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

لیله الرغاءب........

1393/2/12 0:27
نویسنده : مامان هاجر
742 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان     

خدایا مرا ببخش

که همواره در گرفتاریهایم ؛ دنیا را از تو خواسته

ام؛

الهی... دستانی عطا کن که تو را برایم از تو

...بخواهد

با آرزوی استجابت دعای همه در این شب عزیز؛

...لیله الرغاءب

التماس دعا...لیل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آیسو وآیسا
12 اردیبهشت 93 11:55
خصوصی دوستم
مامان هاجر
پاسخ
اووووووومدم
فرناز خاله آرسن جون
15 اردیبهشت 93 11:25
ایشالله که مارو هم دعا کردین قالب جدید مبارک باشه
مامان هاجر
پاسخ
محتاجیم به دعاتون عزیزممرسی فرناز جوووونم
sodabeh
20 اردیبهشت 93 14:07
سلام عزيزم آپ نميكني اجي آپ كن بچه هاتو بازم ببينم حتما بچه هات نميذاره خانومي
مامان هاجر
پاسخ
سلام خواهر گلم حتما به زودی آپ می کنم
♥مرجان مامان آران و باران♥
29 اردیبهشت 93 1:19
سلام دوست گلممممممممممم شرمنده من دیر اودم سر زدمم دوستتون دارم ببوس گلای نازتووووووووووووووووووووو
مامان هاجر
پاسخ
سلام مرجان جوووون عزیز درکت میکنم عزیزم خودم با دو تا شیطونا اصلا به هیچ کاری نمی رسمدوتا فرشته های نازت رو ببووووووس
مامان آیسو وآیسا
29 اردیبهشت 93 20:10
مامان هاجر
پاسخ
عطرای عزیزم I LOVEYOU
سالومه
10 خرداد 93 1:16
سلام مامان کوچولو خوبی؟ چیه من دوس دارم بگم مامان کوچولو مرسیییییییی دعام نومودی مهربونم اقا حجت...یگانه و داداشیش خوبن؟ چرا اپ نمیکنی ؟ چر من انقد تورو دوس دارم؟؟
سالومه
11 خرداد 93 14:59
قابلتو نداره فدات شم...........
مامان هاجر
پاسخ
مررررررررررررررررررررسی عزیزم
مامان آیسو وآیسا
11 خرداد 93 20:41
کجایی دوستم چرا دیگه آپ نمیکنی نکنه خوب نشده سرما خوردگیت
مامان هاجر
پاسخ
نه عزیزم خوبم ،در گیر کلاسای یوسف ،در گیر شیطونیای یگانه ،اصلا وقت نمی کنم عطرا جوووون ،از خیلی وقت پیش یه خورده عکس از تولد دو تا وروجکا بوده ، ری سایزشون کردم معلوم نیست کجا رفته ،شما چطورین عزیزم ،دوست گلم نمی دونم چرا کلافه ام ،فقط دور خودم می چرخم
سالومه
5 تیر 93 17:50
سلام مامانه بسیااااااااااااااار کوشولو عزیزم...........قافل نداره سماور خانمم بیا خونم بت چایی بدم...یک چایی بت بدم جوشیده..سرد هرچی میجذبونم که نوشتم خواهر
سالومه
6 دی 93 1:34
هاجرجان خوبی؟دلت گرفته هنوز؟