یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

عکسای گلپسر خودمممممممم..........................

1392/11/15 19:13
نویسنده : مامان هاجر
601 بازدید
اشتراک گذاری

قلبقلبفدات بشم من که اینقدر شیطونی که نگووووووووووووووماچماچماچ                                                         87ه8غقففغنتئ

              قفغ                                         68ههعدن                                      ثقفغع                                       6هعمنن                  قند عسل من نمی دونی چقدر لجباز شدی تا تقی به توقی می خوره گریه ت بلند میشه عصبانیکلافه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آیسو وآیسا
15 بهمن 92 19:16
چه گلپسر مهربووونیه ماشالله
مامان هاجر
پاسخ
لطف داری عطرای عزیزم ممنون که به ما سر می زنی دوست جووووووون گلمدو تا فرشته های نازنینت رو ببوس
اسپاترا
15 بهمن 92 20:19
عزیزم چه بچه های نازی کلی بوس واسه این پسملی و دخملی دوست داشتنی عزیز خانمی با افتخار لینکتون کردم در ضمن خصوصی رو چک کن
مامان هاجر
پاسخ
لطف دارین دوست عزیز مرسی ممنون اسپاترا جووون
علی پسر مامانش
15 بهمن 92 22:05
محمد یوسف میای بازی کنیم
مامان هاجر
پاسخ
آره علی آقا بیا بریم بازی
sodabeh
16 بهمن 92 9:39
سلام عزیزم خوبی خدا برات تگهداره راستی یگانه جقدر ناز شده خیلی بهش برس من شغلم دانشگاه فرهنگیان کار میکنم شما لطف داری عزیزم اون یکی ناشناس مریض بوده که منو ناراحت کرده بخدا از حرفاش گریم گرفته خدا ازش نگذره
مامان هاجر
پاسخ
سلام ممنون ،شما خوبی سودابه جووون لطف داری عزیزم خدا نگهدار شما هم باشه انشا الله یک فرزند صالح و سالمی بهت عطا کنه
فرناز خاله آرسن جون
16 بهمن 92 13:50
به به آقا یوسف خوشتیپ ماشالله واسه خودت مردی شدی خاله
مامان هاجر
پاسخ
لطف داری خاله جووونم
مرجان مامان آران و باران
18 بهمن 92 15:11
سلام عزیزمممم ممنون که به ما سر میزنی دوست خوبمممم گل پسر خوشگلتو ببوسسسسسس
مامان هاجر
پاسخ
سلام دوست گلم دوستون دارم گلای نازت رو ببووووووس
الهام مامان امیرعلی جون
18 بهمن 92 22:46
سلام گلم به وب گل پسری ام یه سر بزن کلیپ آماده شده
مامان هاجر
پاسخ
سلام دوست جووووون الان میام
sodabeh
19 بهمن 92 12:07
سلام جيكر من خوبم شما خوبين از بچه هاتون چه خبر؟؟؟ براي بچه هاتون
مامان هاجر
پاسخ
سلام خانومی ما هم خوبیم خوبند دوست گلمبرا شما دوست عزیز
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 9:31
دوست خوبم میایی رژیمتو توضیح بدی برانم تو وبم
مامان هاجر
پاسخ
باشه عزیزم
sodabeh
26 بهمن 92 13:23
سلام عزيزم خوبي راستي نمياي اينجا مينويسي
مامان هاجر
پاسخ
سلام خانمی ممنون شما خوبی چرا به زودی مینویسم ،ممنون که به ما سر میزنی
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 21:36
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.
طراح نو
3 اسفند 92 21:07
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
سالومه
4 اسفند 92 20:50
سلام گلم خیلی خیلی خوش اومدی به وبم....منم تورو خوندم اما ننوشتی چن سالته و اهله کجایی....برای سر عموی شوهرت خیلی ناراحت شدم....جوون بود..فاتحشم خوندم...دخترت ماشالله خیلی شیرین چهرش و پسرتم چهره مردونه ای داره امیدوارم همیشه کناره هم شادو سلامت باشید...ادرس بذار خانم.....از لینکا اومدم پیشت راستی من 23 سالمه ...تهران....
مامان هاجر
پاسخ
سلام،مرسی خانومی ، من 25اهل رفسنجان هستم ، ممنون ،چشم میزارم.
سالومه
6 اسفند 92 10:37
25 سالته پس زود ادواج کردی؟ کلاس ایروبیک و بدنسازی این مسخره بازیا قربونت برم
مامان هاجر
پاسخ
آره 18 ساله بودم سالومه جووون،ایروبیکمنم می رم ایروبیک،چند ساعت میشه
سالومه
6 اسفند 92 21:04
قربونت برم فدات شم...عزیز جان الان یه صحنه دیدیم توروخدا به نی نی هات چیپسو پفکو این اشغالارو نده.....و بذار هی بازی کنن تخلیه شن... نمیدونی چه صحنه بدی بود
مامان هاجر
پاسخ
ممنون که به فکرمونی آدرسش چی بود منم ببینم
سالومه
11 اسفند 92 11:42
ناراحت میشی ببینی قربونت برم.................توهم خوشمل مینویسی................
مامان هاجر
پاسخ
ممنون سالومه جوووون ....
sodabeh
12 اسفند 92 10:05
سلام اي جونم اين دخترتون چه چهره بامزه و مهربونه و هم پسرتون خدا حفظشون كنه برات
مامان هاجر
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارین