یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

خرید برای جیگر گوشه ها ..........

1392/10/29 13:25
نویسنده : مامان هاجر
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه های خوشمزه ی من خوشمزه/الهی فداتون بشم که الان دارم این مطلب و عکسا رو آپ می کنم اینقدر شیطونی می کنین که نگووووووووووووکلافهکلافهکلافه                                              اینم عکس خریدای شما دو تا وروجکا/که برای عروسی دختر عموتون زهراست قلبقلبقلب                                                                                                                                                             اول عکس لباسای پسر ارشدم نیشخندزبانآقا یوسف................ ماچماچماچ                                                                             رلفقضصثقف                 این کلاه رو به زور واست خریدم /همش می گفتی نمی خوامساکت                                                                                   7عفغ               اینم شلوارت که خیلی بهت میاد عینک                                                                                                                                تهسبلا                اینم از کت که وقتی همه رو با هم می پوشی می گی /من خیلی خوشتیپم عینکزبانمن می خوام قر بدممممممنیشخندزبان                                                                                                            حالا لباسای خاتونی من  قلبقلبقلب                                                                                                          تغافع               ای لباس عروست که بابایی گفته دخمل من باید لباس عروس بپوشهماچعینک                                                                           نتقق    اینم روسری و شال دخمل مامان  ماچماچماچ............                                                                                           عهلشقی                 اینم از زیر سارافونی و سارافونت که خیلی به دخملم میادقلبماچقلب                                                                                    ثقغ               مبارکتون باشه عزیزای من /قلبقلبقلبقلب                                                                           الان که مطلب و عکسا تموم شد اتاق رو ترکوندید گریهگریهگریهعصبانی  کلافه                               من برم اتاق رو مرتب کنم .................                                                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آیسو وآیسا
29 دی 92 14:15
مبارررررررررررکه خیلی خشگلن'''' برا کوچولوهای نازت
مامان هاجر
پاسخ
سلامت باشین عطرا جوووووون لطف دارین//چشاتون خشگل میبینهبرا آیساجووون و آیسوی عزیزم
❤خونه نمدی❤
29 دی 92 14:52
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای خوشگل و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
فروغ
30 دی 92 0:46
سلام ناز دخمل خاله بشم که مثه بچه هام خییییییییییلی شیطونی الهی به شادی وتندرستی لباسای خشکلتون رو بر کنید مواظب گل های نازت باش خاله جان دوووووووووستت دارم زییییییییاد ممنون که وبلاگ درست کردی و من رو از تنهایی و دلتنگی تو شهر غریب در میاری
مامان هاجر
پاسخ
سلام ،خوبی خاله ،ممنون لطف داری عزیزم ،شما هم مواظب کوچولوهات باش ،منم خیلی دوستت دارم ، شما هم وبلاگ درست کن تا ما هم دلتنگتون نشیم و لباسایی که برا کوچولوها می دوزی رو بزار تا هنر دستت رو ببینیم
فروغ
1 بهمن 92 0:41
سلام . مرسی . تو فکر وبلاگ هستم
مامان هاجر
پاسخ
سلام خواهش می کنم ،انشاالله.
فرناز خاله آرسن جون
3 بهمن 92 18:50
ای جونم مبارکشون باشه ایشالله همیشه تو شادی بوشن فدای دو تا فرشته کوچلو
مامان هاجر
پاسخ
سلامت باشین ،ممنون از دعای خوبتون