یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

شیطنت........

1392/10/29 14:40
نویسنده : مامان هاجر
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

گلای ناز من چی بگم که کلافم کردید هیپنوتیزمیه جا رو تمیز می کنم /پشت سرم که تمیز می کنم /یه جای دیگه رو به هم می ریزین قهرکلافه                                                                                                           قفقف                                                 بلقفغ                                                 غعغ                                                      قفق                                                          وئدتعنتع                                          غعف                                                           لفالافغ                       قلب                                                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسو وآیسا
29 دی 92 15:50
شیطونهای ناز
فرناز خاله آرسن جون
3 بهمن 92 18:54
ماشالله چقدر شیطون بلان خدا به دادت برسه گلم با دوتا وروجک چه جوری سر میکنی
مامان هاجر
پاسخ
آره عزیزم خیلی شیطونند ،در حدی که واقعا دیوونه میشمبازم الهی همیشه همه ی بچه ها سالم باشن،همچنین آرسن عزیز
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 23:43
عزیزم فکر کنم رای ت ثبت نشده یه بار دیگه اگه میتونی رای بده عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7 منتظر رای شماست توی نظرات
ماجون
8 بهمن 92 22:20
وای چه دخمل خوشکلی به ما هم سر بزنhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif
مامان هاجر
پاسخ
لطف دارین باشه حتما