یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

روز مره گی و یه روز بررررررررررررررررفی.................

1392/10/24 14:10
نویسنده : مامان هاجر
395 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلی ماچو نبات زعفرونی ماچمامانی الهی لباتون بخنده و خوشحال و سلامت باشینقلبفداتون بشم من عزیزای من ماچیوسف عزیزم شما که یک ریز برنامه کودک تماشا می کنی و یگانه خوشگل من همش در حال تقلید از داداشی هستی زباننیشخندورزش می کنی /با داداشی سر داشتن چیزی دعوا می کنینکلافهچند روز پیش برف اومد اونم چه برفی /بعد از شش سال خدایا شکررررررررررررررررررررررررتقلبقلبقلب          یوسف و یگانه ی من /شما که یک ریز جیغ می زدین که می خواین برین بیرون توی برف ماچیگانه که به برف می گه بففففففففففففففففف نیشخندزبان                                    منت                                       غفعتافغ                                                         فغ                   اییییییییییییییییییینم عکساشقلبماچقلب                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیسو وآیسا
24 دی 92 14:28
عزیزهای دلم'''' چه عکسهای ناززززی عجب برفی پس حسابی کوچولو ها خوشحال شدن برف اومده'' ببوسشون فرشته های ناززززتودوست گلم
مامان هاجر
پاسخ
آره عطرررررررا جون نمی دونی چه ذوقی کرده بودنبرای کوچولوهای نازت
sodabeh
24 دی 92 15:47
سلام عزيزم خوبي مرسي از دعاييت خانمي اي جونم بچه هاي برف بازي ميكنه خدا حفظشون كنه برات
مامان هاجر
پاسخ
سلام سودابه جوووووون ،ممنون عزیزم خواهش می کنم ،مرسی دوست جون خودم ممنون از دعای خوب شما
مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 23:45
عزیزاییی دلممم چه عکساییی همیشه خوش باشیددد دوستممممم
مامان هاجر
پاسخ
ممنون مرجان جووووون ،لطف دارین،مرسی از دعای خوبت
فرناز خاله آرسن جون
25 دی 92 11:58
جداا بعد 6 سال برف اومده مگه اهل کجایین؟تبریک میگم معلومه خیلی خوش گذشته برف بازی رو تجربه کردن ،فکر کنم اولین تجربه فرشته ها بوده گلم اون هاشور رو پرسیدی نه اون فقط ناخن کاره اما اگه تبریز باشین یه جای خوب سراغ دارم که ورژن جدید 350
مامان هاجر
پاسخ
عزیزم ما اهل رفسنجان هستیم ،مرسی،آره عزیزم اولین تجربه ی یگانه جونم بود، چون آقا یوسفم قبلا یه جایی غیر از جایی که زندگی می کنیم برف دیده بود ،نه متاسفانه برای آرسن شجاع خودم
ارلا
26 دی 92 21:53
سلام وب نازی داری خوشحال میشم بیایی به وبم از مطالب اموزنده ام نهایت استفاده کنی مطمئن باش ضرر نمیکنی و تجربه های زیادی بدست میاری خلاصه دست خالی بر نمیگردی پس منتظرتم باااااااااااااااااااااااااااااااای نظرم یادتون نره