یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

دلتنگی

1392/9/27 23:39
نویسنده : مامان هاجر
231 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز  و قندعسل مهربونم  امروز خیلی دلم گرفته بود و دلتنگ آقا جونم شده بودم که نزدیک یک سال که ما رو تنها گذاشته ، الان که دارم می نویسم دلم براش یه ذره شده و دارم با چشمای خیس می نویسم ، وای که چقدر مهربون بود و با رفتنش دلمون  داغدار شد  ،برای آقا جون عزیزم لطف کنیدیه فاتحه بخونید ،آقا جونم فقط دلم می خواست یکبار دیگه ، فقط یه بار دیگه می دیدمت و بوسه بارونت می کردم ،به خدا قدر پدر و مادرامونو بدونیم که یک زمان دیگه خیلی دیر میشه ،خیلی دیررررررررررر!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیسو وآیسا
28 آذر 92 10:46
ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه هاجر جووونغم آخرتون باشه
مامان هاجر
پاسخ
مرسی ،لطف داری عطرا جون، خدا رفتگان شما رو رحمت کنه عزیزم،شما هم غم نبینید ایشالله
فروغ
6 دی 92 22:27
خاله منو آتیش زدی ، علی و زینبم میگن مامان چرا گریه می کنی ؟ چی بگم بهشون ، اونا که حس جدایی یک ابر مرد بزرگ از خانواده رو درک نمی کنن ، فقط میتونم بگم آقا بزرگم رفته پیش فرشته ها !
مامان هاجر
پاسخ
چیکار کنم عزیزم آخه خیلی دلم تنگ شده بود ،گفتم بنویسم ،شاید یه خورده دلم آروم بگیره ،ببوس اون شیطونای منو