یگانه خاتونیگانه خاتون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد یوسف محمد یوسف ، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

محمد یوسف و یگانه فرشته های زمینی من

آخیش.............

1392/11/10 11:58
نویسنده : مامان هاجر
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نازنین وبلاگیقلب  سلام دختر شیرین زبان و پسر عزیزقلبماچقلبماچ                                                                                                                                       عزیزای من امروز وقت داشتم /برا دکتر احمدی دفتر مشاوره تغذیه  حالا ماجرا از اونجا شروع شد / که در ضمن با عمه جووون فاطی رفته بودیم /که آقا یوسف با بابایی رفتی و اما یگانه شیطوووون من با من و عمه جووون تشریف آوردین قلب   که یگانه به محض وارد شدن شروع به خرابکاری کردن خندهاول از همه یه گل طبیعی بود که شما دمار از روزگار  اون گل بی زبون در آوردی که اونجا یه سطل زباله بود که فقط پر شد از برگایی که شما از این گل بی زبووون کندی که من عصبانیکلافه  حالا این هیچی ،رفتی زیر میز منشی و کلید کیس رو زدی و رایانه رو خاموش کردی عصبانینیشخندزبان،که منشی با عصبانیت گفت ،این بچه مال کی ،بیاین بگیرینش شیطان،حالا عمه هی اینور بگرد اونور بگرد تعجب،میگه کجاست ،منشی گفت خب زیر میز .                                    خب حالا از رژیم بگم که الان نزدیک یکسال هست که داره دنبال میشه بغل،واما امروز برای گرفتن پایان دوره رفتم هورا،که خانم دکتر خیلی تحسینم کرد و گفت واقعا خیلی خوب پیش رفتی عینک،و رژیم رو گرفتم و وراه افتادیم به سمت خونه تو راه وایسادیم نماز خوندیم و دوباره راه افتادیم و الان که تو خونه هستیم و شما دو تا کله پوک از فرط خستگی خوابتون برده  و من هم با چشمان خواب آلود مینویسمهیپنوتیزمزبانقلب البته خانم دکتر گفت که باید یه ماه بیای برای کنترل خنثیاینم از این ماجرا .............ماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سودابه
10 بهمن 92 15:41
ای جانم چقدر بلا شده که کیس رو خاموش کرد
مامان هاجر
پاسخ
آره والله خیلی بلا شده
فروغ
12 بهمن 92 18:04
عجب چیزی این کوچولوی چشم سفید
مامان هاجر
پاسخ
آره دیگه چشم سفیدتر از این دیگه کسی نیست
مامان بهار،مهرنگار
13 بهمن 92 21:56
چه منشی بد خلقی،خوب حوصلش سر رفته دخترمون.پیش میاد دیگه. هاجر جون ممنونم بهم سر میزنی.خیلی دوست دارم
مامان هاجر
پاسخ
من هم خیلی دوستوووون دارم
مامان آیسو وآیسا
15 بهمن 92 13:11
عجب دخملییییییییییییییییی حالا چقدر کم کردی هاجر جووون
مامان هاجر
پاسخ
آره خیلی شیطوووووون عزیزم من 25 کیلو گرم کم کردم برا خوشملای خودم.